11.08.2016 г.

Himalaya Herbals нежно измиващ гел за лице с ексктракт от Neem

Здравейте ето и едно дълго отлагано ревю.Преди време,когато купих този гел ви обещах подробности (линк),но все отлагах за утре и ето,че денят дойте.Ако искате да разберете повече за този гел продължавайте да четете.

  • Име на продукта: Himalaya Herbals нежно измиващ гел за лице с ексктракт от Neem 
  • Предназначен за: нормална до мазна кожа
  • Производител:The Himalaya Drug Company,Makali,Bangalore,Индия
  • Количество: 150мл.
  • Срок на годност след отваряне:12м.
  • В продукта не се съдържат:парабени,SLS/SLES,фталат
  • Цена: 6,59лв
Това е етикетът на български от самата опаковка:
Състав на продукта:
Моето мнение:
Напълно отговаря на името си,а именно нежно измиващ гел за лице.Като цвят е зелен,но когато се нанесе по кожата не е така,като аромат не съм усетила някакъв неприятен или тежък аромат (за разлика от маската за лице с нийм,линк).Лично аз винаги първо почиствам кожата на лицето с мицеларна вода,а после и с гел.Споменавам го за да прецените по-добре,а и за да не ви подведа,че премахвам гримът от лицето си само с един продукт.За ежедневна грижа е идеален този гел,поне за моята кожа,която е от типа нормална до мазна.Поне при мен досега(ползвам го от май месец тази година до сега), не съм забелязала пресушаване на кожата на лицето,дразнене,поява на пъпки или нещо подобно,няма и ужасният "скърцащ" ефект по кожата,като при някои продукти.След употреба кожа ми е мека,нежна и гладка.
Като заключениe ще кажа,че определено бих си го купила отново,а и не само него ,но и друг продукт на марката.

*Ако искате да научите повече за този и други продукти на Himalaya,може да проверите тук.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар