4.09.2016 г.

Balea душ-крем малина и лимонова трева



Здравейте,преди време ви обещах да направя ревю за този душ-крем (линк). Ползвам този душ-крем достатъчно дълго,за да имам вече изградено мнение и да го споделя с вас.За повече подробности продължавайте да четете.

Марка:Balea
Може да го намерите:dm
Вид: Душ-крем,по конкретно малина и лимонова трева
Цена:1,99лв.
Количество:300мл.
Опаковка:пластмасово шише,удобно за хващане и транспортиране.Приятен розов цвят на опаковката.
Съдържание:
Определено много ми хареса точно този душ-крем и с удоволствие бих си го купила отново.Като консистенция отговаря на името си душ-крем,нито прекалено гъсто,нито рядко.Цветът е бледо розово,като опаковката.Има приятен лек приятен аромат на малина.Ароматът е лек,ненатрапчив и се усеща леко по-кожата ми и малко след това.Опаковката е удобна за транспортиране,вече е изпитано(по време на почивката ни до морето това лято),не се отвори нито веднъж.Прави много хубава пяна и от малко количество.Според мен покупката е изгодна,защото срещу скромната сума от 1,99лв,получавате цели 300мл.Надявам се да съм ви била полезна с това ревю и да сте преценили за себе си  дали си заслужава този душ-крем или не си заслужава.
Ще се радвам да споделите дали и вие сте ползвали този душ-крем на Balea или друг от серията,дали ви е харесал или не.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение.

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар