19.10.2016 г.

Душ – крем Aroma Greenline Grapefruit

Здравейте!Може да ви се стори малко странно,че в това хладно и мрачно време ви занимавам с един по-скоро летен,като аромат душ крем но все пак.Ароматът на червеният грейпфрут всеки път ми напомня за бързо отминалите летни дни.С този душ крем се сдобих в края на лятото и то напълно случайно(линк),дори не ми трябваше нов душ гел/крем в този момент.Майка ми си търсеше нов душ крем/гел и ме помоли аз да и го избера и какво по-хубаво от това.Промоция на двойна опаковка душ крем(2бр.) на страхотна цена от една страхотна линия.
Вече съм ползвала продукти от тази серия и определено ми харесват много.Ето и кои са продуктите:

Aroma Greenline Fine Fragrances Pomegranate & Mango-страхотен душ гел с невероятен аромат

Empties # 5 /Празни опаковки # 5

Empty # 7 and.... / Празни опаковки № 7 и ...


Както обикновено ще започна с малко повече информация за продукта и накрая ще споделя с вас мнението си.Ето накратко и подробности за този душ крем:

  • Производител-Aroma
  • Марка-Aroma Greenline
  • Вид-душ крем грейпфрут
  • Количество-400мл
  • Цена-3,89лв за комплект от 2 броя душ крем
  • Формула без парабени, без оцветители, без алкален сапун, с неутрално РН 
  • Срок на годност след отваряне:12м
  • Състав:AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PARFUM, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, PEG-18 GLYCERYL OLEATE/COCOATE, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-7, BUTYLENE GLYCOL, CITRUS MEDICA LIMONUM FRUIT EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, BENZYL ALCOHOL
     

Определено този душ крем ми допада,аромът му е много свеж и ободряващ.Прави пяна,измива добре кожата ми,без да я пресушава или нещо подобно.Опаковката е полупрозрачна и винаги може да се види колко има в опаковката,която между другото е стандартна за тази линия(поне тези продукти,които аз съм използвала).Мога да кажа,че имам душ крем с невероятно свеж аромат на грейпфрут,с не лош състав направо за без пари,все пак е 3,89лв за 2 броя.Като консистенция мога ще отбележа,че не е нито много течен,нито прекалено гъст, просто има идеална консистенция. Мога да определя консистенцията като леко кремообразна.Наистина добър български продукт,не мисля че ще сгрешите,ако решите да го пробвате.

Ако вече сте ползвали този или друг продукт от серията,ще се радвам да споделите вашето мнение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар