12.10.2016 г.

Bilka-два продукта една марка


Здравейте,от няколко дни отлагам започването на този и още няколко поста,но вече нямам извинение(освен мрачното време). Преди време както знаете си купих два продукта на Bilka,ако някой е забравил ето линк.Може би съм последният човек,който си купува тези два продукта и вече сте чели доста мнения за продуктите,но все пак прочете и това.


  • Bilka aqua collection natura Хидратиращ гел за измиване на лице с натурална вода от краставица
  • Произведено от "Билка Лайфстайл "ООД
  • Количество 200мл.
  • Опаковка-прозрачна бутилка с помпа
  • Срок на годност след отваряне-12м.
  • Консистенция-тип гел,нито прекалено гъст,нито прекалено течен.Има светлозелен цвят,както се вижда от снимката.
  • Цена-4,95лв















Състав:



  • Bilka upgrape grape energy HYALORON+ Хидратиращ Гел-скраб за лице
  • Произведено от "Билка Лайфстайл "ООД
  • Количество 200мл.
  • Опаковка-прозрачна бутилка с помпа
  • Срок на годност след отваряне-12м.
  • Консистенция- гел малко по-гъст от другият.Със съвсем малки частички скраб.
  • Цена-3,29лв
















Състав:
Моето мнение:
Бюджетни и икономични продукти.Удобни за ползване,но не и за пътуване опаковки.Самите гелове не са нещо особено и уникално.Почистват не лошо кожата ми,но това е.Наистина хидратират кожата ми,не изсушават или нещо такова.Двата гела имат лек аромат,но приятен.Винаги почиствам лицето си с мицеларна вода и с гел.Само с геловете лицето ми не е чисто.
Всекидневно използвам гелът с краставица,а 1-2 пъти в седмицата гел-скраба.Този с краставица според мен се представя малко по-добре от гел-скраба.Този с краставицата наистина освежава и хидратира ,но чак да изравнява тена,не мога да го твърдя.Гел-скраба,ами по-скоро е гел,скарб частиците са много малки или по-скоро нежни поне за моят вкус.Гелът с краставица може да се замисля да си го купя,не е лош,но гел-скраба не ми допадна,наистина не изсушава кожата,но не мисля,че се справя с черните точки и замърсяванията по кожата.


***Това е моето мнение,ще се радвам да споделите и вашето.Ако ви е харесала тази публикация,споделете я с приятели.



За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар