1.10.2016 г.

Empties #4 2016

Здравейте отново е време за  празни опаковки,този път има доста мостри за разлика от друг път.Някои продукти от тези мостри използвах за първи път,ако трябва да съм честна с вас.Както обикновено съм разделила нещата на групи,за да е по-лесно за мен и за вас.Без излишни приказки да започваме.Надявам се да съм предизвикала вашето любопитство,ако е так продължавайте да четете.
Продукти за коса
-Velnea Energy шампоан за нормална коса 300мл.Определено не ми хареса,на мъжът ми също(макар той да се жертва да го използва до край)Прекалено изсушава косата,няма обем и се реше по-трудно от обичайното,поне не получихме пърхот.В опаковката има приятен свеж аромат на лимон,но в косата не се усеща нищо.Шампоана може да откриете в дрогерии Lilly.

-Schwarzkopf Gliss hair repair oil nutritive шампоан250мл и балсам 200мл.Много добро попадение и като качество и като цена.Купих си ги от дрогерии Lilly,едновременно с ужасният им шампоан.Попаднах на много добра оферта 6,99лв за шампоана и балсама.Точно тази серия е страхотна за косата ми.След употреба косата ми има блясък,разресва се лесно и ухае приятно.

Продукти за лице и тяло
 
-Sun dance SPF 50 спрей за защита.Така и не направих отделен пост за този страхотен спрей,но сега  ще има подробности.Досега не бях ползвала слънцезащитен  продукт под формата на флакон тип дезодорант.Лесен за транспортиране,не може да се излее и лесен за използване.Има висок фактор SPF 50,не оставя мазен филм по кожата,прозрачен е,защитава кожата много добре и е водоустойчив.Цена 7,99лв,може да закупите от dm.Единственият недостатък е че свърши много бързоо все пак трябва да има и някакъв недостатък.Надяваме се да го намерим и догодина.

-Ексфолиращ душ гел със захар Cottage Le Caramel .250мл.опаковка,цена 4,89лв.Уникален аромат на карамел в комбинация със малки частички захар.Любим продукт ползвала съм и версията душ гел без ексфолиращи частици(link)

- Himalaya Herbals нежно измиващ гел за лице с ексктракт от Neem.Няма да се повтарям,защото скоро направих пост с подробности и моето мнение за продукта(link)

-Bioten skin defence нощен крем против бръчки.Ползвах цялата серия-дневен,нощен и околоочен крем.Много добра серия,поне за моя тип кожа.Хидратира и освежава много добре.Определено бих си го купила пак.Подробности може да видите в линка.

-Balea 25бр. мокри кърпички за почистване на грим.Не съм голям привърженик на почистването на кожата на лицето с такъв тип продукт,но все пак.Взех си ги заради желанието ми да взема по-малко козметика по време на почивката.Не са лоши,махат грим без проблем,но задължително ползвах и гел.Цена 2,99лв,в линка може да видите подробности.

-Cien тампони за лице.Присъстват във всеки такъв пост и знаете,че са ми любими и предпочитам да си ги купувам от Lidl. 

Нещо за хапване
-Zido.Наскоро видях тези здравословни барчета и случайно имаше намаление и си взех да пробвам.Ако не греша цената на промоция беше 0,99лв за брой.Имат интересен вкус,в смисъл-синята опаковка е интерсна комбинация от лек пикантен вкус,ядки и леко сладък вкус,а другата опаковка е само сладък вкус.Определено много ми харесаха и ще си купувам и в бъдеще.
Мостри-с изключение на мострите от Vichy всички други мостри са от един и същ магазин,всеки може да си вземе на касата каквито безплатни мостри има в момента.Вече имам и други мостри на Vichy ,които скоро ще ви покажа в друг пост,защото днес си ги взех от аптеката.
-Nivea дневен,нощен и околоочен крем Q10.Мострите ми стигнаха за поне 3-4 пъти.Смятам,че успях да си изградя мнение за продуктите.Лично аз ги сравнявам със Bioten.Сравнени с тях са малко по-тежки(наистина малко),хидратират добре,но ако мога така да се изразя попиват малко по-бавно в кожата.Няма неприятно лъщене или нещо подобно,не са лоши.

-Vichy Idealia крем-гел с изглаждащ и озаряващ ефект.Получих мострите наскоро по пощата и останах приятно изненадана(често се регистрирам за подобни неща и понякога ми излиза късмета)Наистина много подходящ за моя тип кожа,хареса ми как хидратира и озарява кожата ми.



-Fresco  маски за коса.Италианска марка,която не бях  срещала досега.Не можах да разбера коя за какво е,защото всичко беше на италиански на опаковките.Дори ги търсих в интернет,от сайта им не се ориентирах много,разбрах само че трябва да стоят в косата ми 1-2 минути.Синята хидратира косата добре,за разлика от зелената която малко изсуши косата ми.Не са лоши и ако видя техни продукти с надписи на български може да си купя.

 
-Ziaja душ-гелове.Вече съм ползвала техен душ-гел и съм много доволна(линк).Тези мостри също ми харесаха,особенно тези с портокал(оранжевите опаковки)невероятен аромат на портокал и приятен оранжев цвят.Прави хубава пяна,кожата ухае приятно и е гладка на допир.Бялата опаковка е с по-лек,но също приятен аромат.Определено бих си ги купила,ако ги видя.

***Това бяха моите празни опаковки,ако ви е харесал този пост споделете го с приятели.Ще се радвам да споделите вашето мнение ,ако сте пробвали някой от тези продукти.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар