3.11.2016 г.

Любими продукти Октомври 2016

Здравейте,продължавам да следя отговорите ви в анкетата относно блога(линк) и затова правя и този пост.Тези от вас,които ме следят знаят че досега съм правила подобни постове,но с музика ето и линк.

Замислих се кои продукти съм използвала най-често и ето какво се получи.

Розова вода Milva,постоянно използвам този продукт.Ето и линк към ревюто за продукта.Определено не съм променила мнението си за розовата вода с годините,дори не се замислям да я сменя.Лично аз я използвам преди да сложа крем на лицето.
Два ружа и една пудра.Като се замисля ползвам ги постоянно.Причината да използвам пудрата е че реших,че е крайно време да я изразходя и затова не спирам да я ползвам.Мислех,че съм направила ревюта и за трите продукта,но явно съм сгрешила.Ето линкове към ревютата на два от продуктите:
- Руж Avon True Color Soft Plum /Avon True Color Blushes Soft Plum
- Flormar Pretty Compact Пудра /Flormar Pretty Compact Powder
-Руж от списание Grazia,определено не лош продукт,но с ужасна опаковка(постоянно е на петна)

 

Спиралите ми за мигли.Обичам да ги използвам самостоятелно и в комбинация.Когато ги използвам в комбинация,ефекта поне при мен е малко по-драматичен поглед.Миглите ми не са като от рекламите,но с тези две спирали се получава малко по-ефектно.Не дразнят очите ми,не се ронят и не се спластяват грозно.Определено не лоши спирали.


Накрая продукти за устни.Балсамът за устни на Alverde  с нар и масло от карите е неизменно с мен.Взех си точно този,защото търсех продукт с по-добър състав.Ето и линк към ревюто.
Молив за устни 02 Coton candy на Bourjois,цена-6,59лв.Моливът е мек и лесен за нанасяне върху устните ми,има приятен цвят в розовата гама.
Това бяха любимите ми продукти за Октомври,ако ви е харесал този пост споделете го с приятели и следете блога ми в социалните мрежи(в горният десен ъгъл)Очаквайте следващият пост в блога съвсем скоро :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар