2.11.2016 г.

Покупки # 7

Здравейте дълго се чудех дали да споделя с вас тези покупки,понеже са малко,но все пак се реших.Както обичам да казвам,малко,но качествени продукти,особено тези за похапване.Продължавайте да четете,за да разберете за какво говоря.

Продължавам да се въздържам от нови покупки,понеже не искам да се затрупвам с твърде много козметика,това е и една от причините да си купувам по-малко неща.Ето и малкото неща,които си купих през изминалият месец.
Kookie cat курабийка с кашу и овес.Невероятно вкусна,страхотен вкус на ванилия,а тези парченца шоколад отгоре просто уникални.Много добър състав поне според мен.Търсех нещо сладко без глутен,соя,палмово масло и други такива и открих перфектната курабийка.Като цена 2,29 лв,взех си я от dm.Определено бих си я купила отново,ще видя и за други видове.







Понеже започнах с вкусната част на този пост,продължавам с едни солети от лимец ,марката е Harmonica.Бях много любопитна какъв е вкусът на такива солети и ето,че най-накрая си взех.Да си призная останахме приятно изненадани от вкусът(не знам защо си мислех,че подобни солети ще имат странен вкус)Относно цената 1,79лв,отново от dm.Да си призная изчезнаха изключително бързо,успях да направя една снимка на бързо в колата върху чантата ми преди да ги отворим и опустошим.










Отново две Roo'bar.
Определено са ми любими,откакто ги видях в магазините преди време,винаги гледам да имам едно-две вкъщи. Харесвам всичките им вкусове.Тези конкретно са с годжи бери(червената опаковка) и  чия и кокос(синьо зелената опаковка).Купувам си ги без да се замисля.





След толкова вкусотии,трябва да се погрижим за устната хигиена,както се казва.Отново от dm,купих паста за зъби от тяхната марка Dontodent.Като цена 1,99лв,да си призная точно тази ми допадна.Има свежест в устата ми след измиване на зъбите,а и самите зъби са почистени.











Dontodent вода за уста марка на dm.Явно е че съм прекарала достатъчно дълго време в магазина на dm в Търново.Цената е 3,99лв,наистина доста евтина в сравнение с други марки.Не е лоша,в интерес на истината сякаш очаквах малко повече ,като свежест.Не е лоша,просто трябваше да прочета етикета след употреба,а не преди това :)

PS:Водата за уста в комбинация с пастата за зъби в този пост е добра комбинация.Комбинацията на двата продукта е наистина добра.Проблем е при използването на водата за уста с друга паста.

Накрая на поста,а може би съм и последният човек,който си купува този толкова хвален лакочистител.Не съм го ползвала все още,но имам големи очаквания,понеже всички много го хвалят.Ще видим и ще споделя с вас и аз най-накрая своите впечатления.














Това са моите скромни покупки,надявам се да ви е било интересно.Вече пробвахте ли някой от тези продукти,ще се радвам да споделите вашето мнение.Ако ви  е харесал този пост споделете го с приятели.Може да последвате блога и в социалните мрежи,погледнете горният десен ъгъл на екрана си :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар