6.11.2016 г.

Empties #5 2016

Здравейте,отново е време за празни опаковки.Често правя такива постове,защото както вече съм споменавала искам да изразходвам козметиката която съм натрупала.Не си мислете,че имам толкова много козметика,но все пак с времето се натрупва.Ето и последните изразходвани продукти.

Както обикновено съм разделила продуктите на групи.Няма да ви занимавам с излишни подробности,да преминаваме по същество.
 -Dontodent вода за уста.Цена ако не греша 3,99лв. от dm.Определено не лоша вода за уста,наскоро купих още една само ,че друг вид.Ето и линк към ревюто тук.
-Balea душ крем малина и лимонова трева.Отново от dm,цена 1,99лв.Вече съм правила ревю за продукта и няма да се повтарям,ще ви дам линк.Ще кажа само,че бих си го купила отново.Имаше приятен аромат на малина.
-Bilka интимен гел с невен.Не помня кога точно си го купих,но помня че доста време го ползвах.Беше 200мл,единственият минус и не само при този интимен гел е,че веднъж като се отвори помпичката не може да се затвори.В този смисъл е неудобна опаковката за пътуване.Иначе всичко друго си беше добре с гелчето.
-Giordani парфюм за мъже.Не знам колко струва,защото е подарък.Това което мога да кажа е че беше любим аромат на мъжа ми.Траен,не прекалено тежък аромат има интересна опаковка.Сигурна съм,че той би си го купил отново.
-Cien тампони за лице.Както знаете не сменям марката от дълго време.Харесвам ги като качество и като цена и винаги присъстват в тези постове.

Очебийно тук присъстват само мостри на Vichy.Преди време,може би около месец-два видях в интернет реклама,че в избрани аптеки(имаше и списък) може да се намерят тези мостри.Без проблем си намерих в една от посочените аптеки и си взех две кутийки една за мен(на снимката) и една за мама.Не съм мислела,че ще го кажа,но много добри продукти.В моята кутия имаше две малки тубички с крем и по една мостра на околоочен  крем и фон дьо тен.Всичко беше точно за моята кожа,пасна ми перфектно.Ето и снимка на продуктите в моята кутия:


В кутията на майка ми имаше нощен крем,а не околоочен крем както при мен.Понеже съм направила снимка,но така и не направих отделен пост(чист мързел) ще ви покажа и кутийката на майка ми:
За съжаление от много мислене и чудене така и не се възползвах от талоните за отстъпка.Другите две мостри са от друг магазин и за тях мога да кажа само хубави неща.Ако трябва да съм откровена,определено си заслужава да се пробва бранда,въпреки цените.Лично на мен най-много ми допаднаха околоочният крем и фон дьо тенът.

Маска за лице с 3D ефект,когато си я купувах останах с впечатлението,че е нещо ново.Когато я отворих беше просто една хартиена маска,към която в опаковката(отделно от маската разбира се) имаше крем.Придава свеж вид за момента,хидратира за момента и това е.Малко се зачудих дали да ползвам кремът,но се престраших и оцелях без поражения по кожата.Не казвам,че е лоша или пък перфектна,просто това което прочетох ме накара да си мисля,че ще е нещо ново и различно.Не бих повторила покупката.


Видяхте тези вкусотии в поста Покупки # 7,пълни съвсем скоро.Няма да досаждам,като ви обяснявам отново,колко много харесвам тези продукти в последно време.Има си причина да търся  и да избирам по-здравословни продукти и да се опитвам да заменя обичайните сладки и други подобни продукти,но засега не смятам да ви натоварвам с излишни подробности.
Мога само да кажа,че си заслужава да опитате,въпреки малко по-високите цени в сравнение с обичайните продукти с глутен,соя и други подобни.Опитайте и ще ви хареса сигурна съм :)

Това беше от мен засега,ако ви е харесал този пост знаете си споделете го с приятели и ме следвайте в социалните мрежи(горе в десният ъгъл).

От мен целувки приятели :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар