4.12.2016 г.

Покупки # 8

Здравейте приятели време е да ви покажа моите скромни покупки от изминалият месец.Някои от покупки този път може и да ви изненадат,защото не са козметични,но продължавайте да четете и ще разберете.

Поради разнородният вид на продуктите,които си купих през изминалият месец,малко се чудя от къде да започна.Започвам по реда на снимките и да видим какво ще се получи.

Едно прекрасно цвете,подарък от брат ми.Ако не греша се казва бегония.Не е претенциозно,като грижи и още си е живо.
Шапка от Лили дрогерии,само за 9,99лв.Страхотна шапка,много плътна и топли наистина добре и даже е българска.От известно време исках да си взема шапка,но без пискюли и други подобни един изчистен вариант и ето,че я открих.Хареса ми също,че е произведена от българска фирма,не я бях чувала досега,но шапката е супер (линк)
Ръчен часовник от Lidl,от известно време ги заглеждах и накрая си харесах този.Струва 9,99лв,има и 3 години гаранция.На мен лично ми хареса цвета-неутрален и клонящ към телесните.За някои е странно,че няма цифри 😀,но все пак съм ходила на училище и се справям.Продава се с батерията и ми се наложи само да го сверя,нищо повече.Много добър аксесоар.



*За съжаление нещата се промениха носих часовника едва 5-6 дни и вече има паднало от покритието.Определено ще посетя техен магазин и се надявам да се разберем,дори писах съобщение до тях на facebook страницата им(отговориха ми-нищо определено,посъветваха ме да посетя магазина) 😞

Parkside пистолет за горещ силикон.Отдавна исках нещо подобно и най-накрая го имам.Още не съм го пробвала ,но и това ще стане.Като цена е 19,99лв.,отново 3 години гаранция.
Включва следните неща-куфарче с упътване,кабел,3 силиконови патрона,стойка,2 накрайника и разбира се  пистолета за горещ силикон.Може да работи с и без кабел,това е засега.Очаквайте моите бъдещи творения.
Тези от вас,които ме следят в Instagram,вече видяха свещта.Ухае невероятно на ванилия и портокал.Аромата е много подходящ за сезона,това е което мога да ви кажа.Взех си я за 1,99лв и съжалявам,че не си взех и от другите видове.

Обичайният заподозрян Розова вода на Милва.Няма да се повтарям,знаете си любим продукт.Цена 1,89лв.
Cien тампони за лице купувам си ги от Lidl,както обикновено.Добри като качество и като цена.

Възстановяваща и регенерираща маска за лице с екстракт от охлюв на Chamos.Да си призная,бях чувала за тези маски от канала и блога на Нина Василиевич(една от любимите ми блогърки/влогърки),но имах проблем с откриването им.За мой късмет в козметичният салон,който посещавам имаше маски на бранда(с малко завишени цени но...).Ако си мислите,че това е късмет,оказа се,че в една от аптеките във Велико Търново продават маските на марката от доста време и цената беше по-ниска.Да си призная,наистина има разлика след използването на маската.Кожата ми е някак по-хидратирана,свежа и мека.Определено се радвам,че открих бранда и мога да използвам маските за лице.Определено ще си продължа да си ги купувам и за в бъдеще.
За тези от вас,които не са чували или не са обръщали внимание на бранда ето и още една снимка на тази маска за лице.
 
Лак за нокти Golden rose.Цвят 32,в лили дрогерии имаше намаление и си го взех за 1,85лв.Ще покажа как изглежда на ноктите ми.
Един от любимите ми парфюми Little Black dress на Avon.Взех си го за 17лв. и е 50 мл.Надявам се да не са го променили.Купувала съм го и преди (линк) и преди е попадал сред фаворитите ми.

Това бяха моите покупки през изминалият месец,повечето сполучливи,една за съжаление не толкова.Относно часовникът утре ще посетя след работа магазин на Lidl и се надявам да уважат рекламацията ми,ще ви държа в течение приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар