21.12.2016 г.

Покупки # 9

Знам,че е твърде скоро за такъв пост,но все пак е декември месец.Ако сте пропуснали предишният ми пост от тази поредица от началото на месеца,поправете пропуска си бързо: Покупки # 8


Един свободен ден и ето резултата,малко нови попълнения в моят козметичен арсенал.Имах свободен ден,който беше посветен на поредното посещение при ендокриноложката ми,но за мой късмет минах много бързо(може би лошото време оказа влияние) и следобед когато я посетих отново за резултатите минах бързо и получих така чаканите добри резултати и ето резултата....😊 Но стига за мен и моите  здравословни неволи да преминем към момента след посещението на лекарката ми.Близо до поликлиниката има магазин на Лили Дрогерие,който беше с малко по-близо от dm,в този ден времето беше отвратително наистина и това е причината да посетя само единият магазин и една от близките аптеки за маски за лице на Chamos.Няма да ви досаждам повече хора,ето и моите скромни нови попълнения.

Страхотно червило на Aura,бях чувала от други блогърки/влогърки за бранда и се зарадвах много когато най-накрая се появи и в няколко магазина и тук.Доста време се чудех,какво да си взема и накрая се спрях на едно червило.От години не съм използвала такъв тип червило.Ползвах палитра с четка,глосове и всякакви такива.Реших да се завърна към класиката.За момент се зачудих дали да не си взема матово,но не мисля,че сега е сезона.
От снимката по-долу може да видите номера,името и цвета.Наистина много приятен цвят-нещо между розово и червено ,поне според мен.Приятна хидратираща формула.Задържа се върху устните ми прилично дълго време,ако се храня избледнява леко,но пак се вижда лек цвят.Не изсушава устните ми,а цветът е точно като на опаковката и го постигам с 2 нанасяния на червилото.Цена 7,35лв.Опаковката е с класическа форма,черна на цвят и когато си купувате червилото е в една прозрачна опаковка,която ви гарантира,че сте първите използващи продукта.Определено бързо се превърна във фаворит за мен и си го ползвам всеки ден.

Вода за уста Dent-a-Dent ,марка на Лили Дрогерие.Ползвали сме пастата им за зъби и сме доволни,не е никак лоша.Като цена е евтина-2,99лв за 500мл.Имаме очаквания за много свежест.Надяваме се да ни допадне и да няма разочарование.
Едва ли ще направя отделен пост за водата за уста(нищо не се знае все пак),затова ето и снимка от другата страна на водата,за повече подробности.

Essence Ultime Omega Repair BB cream 100ml.Харесвам тази серия продукти и знаете че вече съм ползвала,вижте тук.Ползвах го само веднъж за момента и имам положително впечатление,но ще изчакам за да си изградя мнение.Мога да кажа,че има приятна кремообразна текстура с приятен аромат.Като цена е 11,99лв,но аз си го взех за 6,23лв.Причината,е че  имаше 20% отстъпка на марката,а аз имах от предишно пазаруване талон за отстъпка на марката за 30% отстъпка,валиден до 15 декември и успях да го използвам в срок.Консултантките в магазина ми казаха,че въпреки намалението от 20%,пак мога да използвам талоните за 30%. Няма нищо по-хубаво от отстъпките,нали така.Очаквайте повече подробности съвсем скоро.
L'oreal Professionnel Absolut repair Lipidium маска за коса.Купих си я в салона при моята фризьорка.Имаше някакви намаления на марката в салона и си я взех за 20 лв.Ползвах я само веднъж досега и още нямам изградено мнение,но определено ми хареса как действа на косата ми.Използва се съвсем малко количество,което я прави много икономична.Очаквайте подробности в бъдещ пост.

Две маски за лице от аптеката на корейската марка Chamos
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици.Цена 2,50лв.,отново хартиен тип.Тази дори вече я използвах.Много добре хидратира и омекотява кожата на лицето и прави тена сякаш по-цвеж и бистър ако мога така да се изразя.
Колагенова маска за лице.Отново хартиен тип и цена 2,50лв
Със сигурност ще направя отделен пост за маските на бранда.Бранда се превърна бързо в мой фаворит.Очаквайте поста в най-скоро време.

Това беше от мен,реших да ви покажа само козметичните покупки.Да си призная,купих си и два панталона тип клин от New Yorker,които по моето скромно мнение ми стоят мноого добре 😉,но не знам защо не ги снимах.


Няма коментари:

Публикуване на коментар