11.12.2016 г.

Empties #6 2016

Здравейте приятели  ето и последният за тази година година пост с празни опаковки.Решила съм да изчистя празните опаковки,за да започна един вид начисто новата година.Обикновено този тип постове са ви много интересни,надявам се и този път да е така.
Както обикновено разделени на групи,да започваме с последните празни опаковки за тази година.
Много добра серия,първо си взех маската за коса и останаха много доволна от действието върху косата ми.Харесва ми,това че косата ми е добре измита,има приятен аромат,разресва се лесно и не се заплита.Определено шампоана и балсама от тази серия се справят добре с косата ми.Не можах да открия или да се сетя да съм правила отделен пост,затова ще съм малко по-подробна в този пост.Косата ми наистина е добре подхранена и изглежда и се усеща много здрава и подхранена.
Тук вече имам отделни постове за почти всички продукти,така че няма да досаждам  с много подробности.Ще намерите линк с подробности за всеки продукт.
-Milva Розова вода-един абсолютен фаворит за момента.Не съм сменяла марката от доста време,на няколко пъти се изкуших и си беше голяма грешка.Ето и линк с подробности.
-Bioten околоочен крем -отоново продукт от любим или предпочитан бранд,както искате го наречете.Харесвам състава на продуктите,цената и качеството.Повече подробности в линка.
-Oriflame крем за ръце-получих го като подарък в краят на миналата година.Не е лош,но не и нещо невероятно,просто крем за ръце с аромат и попива бавно в сравнение с други,които вече съм ползвала.Ето и линк.
-Balea мус/желе с масло от жожоба и гроздови семки-наистина ми хареса,попива бързо,подхранва кожата и има добър аромат.Определено бих си го купила.Ето линк с подробности. 
-Oriflame Eclat Weekend парфюм-отново подарък от миналата година.Не е точно моят аромат,не е лош,но просто не е моят тип аромат.Не съм добра с определянето на ароматите и затова давам линк.
Лаковете за нокти ги изхвърлям,защото стоят от доста  време,а не ги използвам.Тъмният си го взех,заради цвета,но сега го изхвърлям точно заради това.Незнам ,какво точно харесах тогава в цвета,когато го ползвам(2-3 пъти),получих доста негативни коментари.Розовият го харесах,но стоя добре само до вторият път,когато го ползвах.На третият път,падна буквално от ноктите няколко часа след нанасянето,докато бях под душа.Не ми се беше случвало такова нещо до момента.Това е причината,да изхвърля тези два лака за нокти почти неизползвани.Този на Flormar е друга история,определно си отива почти празен,казвам почти,защото не остана много в шишенцето(съдържанието вътре е много трудно да се използва).Купих си го лятото ето и линк с подробности.
Лакочистителя,няма да си го купя в близко бъдеще.Досега си мислех,че всички лакочистители са еднакви,но откакто си купих масленият на Лили дрогерие,буквално открих ново измерение и разбрах в каква голяма заблуда съм живяла.Ето и линк.
 Roo'bar годжи бери-редовно присъстват в този тип постове (линк) и вече знаете,че са сред любимите ми.Като се вижда от опаковката без глутен,веган,органично.Опитайте ги и няма да съжалявате.


Това бяха моите празни опаковки,следващата порция,ще е през новата година.Ако сте ползвали някой от продуктите ще се радвам да споделите своите впечатления.Очаквам коментарите  ви приятели и ви желая весело посрещане на предстоящите празници :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар