20.01.2017 г.

Покупки #1 (2017)

Здравейте,скромни покупки,но реших да ви ги покажа.Не съм купувала много неща напоследък,даже ще видите повече мостри.Причината е, че наистина искам да изразходвам каквото имам и тогава да започна да купувам нови неща.Съвсем скоро ще видите и публикации с повече покупки,но засега наистина скромно.

Ето и скромните ми нови попълнения:
Ziaja кремообразен душ гел с масло от какао.Количество 500мл,цена 5,19 лв.Опаковката е удобна,пластмасова и непрозрачна.Има приятен аромат,който ме връща в детските ми години,когато с брат ми вечер пиехме топло мляко с какао.Консистенцията е по-скоро гъста,определено не е течен този душ гел има цвят на мляко с какао буквално.След като го използвам,кожата ми винаги има един приятен аромат и е мека на допир.Последно време малко ме домързява и пропускам момента със хидратацията  след душ,но определено няма проблем,този душ гел се справя.Препоръчвам ви,ако не сте го ползвали да го пробвате не е никак лош.

Лепенки за почистване на носа от черни точки,отдавна не си бях вземала,а резултат поне при мен има.Писала и преди вземала съм си различни марки,но тези определено са от любимите ми.Няма да ви досаждам с излишни подробности,може прочете в блога.

Резервна глава-ексфолираща за почистващата ми четка на Remigton.Както знаете за Коледа почулих луксозният подаръчен комплект на Remigton ето и линк,ако сте пропуснали публикацията.В този комплект има 3 четки-луксозна,за чувствителна кожа и за нормална кожа,но не и ексфолираща. Това е причината да си я купя отделно,струва 14,00лв.Тази четка се ползва веднъж седмично и е препоръчително да се смени след 6 месеца употреба.


Накрая са мострите,винаги си вземам,когато има все пак това е един добър начин да разбереш нещо за даден продукт.
 Не съм ги отваряла да си призная,дори едната я взех заради майка ми.Лилавата мостра на Ziaja-нощен крем против бръчки със жасмин,предназначен е за 50+,затова и подарих мострата на майка ми.Тя вече я е пробвала веднъж и определено и допадна,със втората мостра според ще може вече да прецени дали иска да си купи кремът в пълен размер.Другите две мостри са за мен едната е отново на Ziaja за суха и нормална кожа.Кожата ми е всичко друго,но не и суха,но зимата обикновено трябва повече хидратация и затова я грабнах без да се замисля.Последната мостра е почистващ гел на Golden Rose ,за мазна и комбинирана кожа с жожоба,екстракт от гроздови семки  и витамини А &E.

Това е от мен ,скромни попълнения,но има и такива моменти.Ако ви е харесала пубкикацията,споделете я с приятели и не забравяйте да ме следвате в социалните мрежи.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар