27.01.2017 г.

Favorites-January 2017

Тази година реших да направя и такъв тип публикации,на мен винаги са ми били интересни и ги чета с интерес в другите блогове.Решила съм всеки месец да пускам пост със месечни любимци.Надявам се да ви харесат и да следите тези постове с интерес в блога.
Разделила съм продуктите на групи,за да е по-лесно да се ориентирате,да започваме:

Грижа за кожата на лицето.
 -Розова вода на Milva,абсолютен фаворит.Обичам да я ползвам,рядко я сменям и после бързо се връщам  към нея.Обикновено я използвам сутрин,преди да сложа какъвто и да било продукт на лицето.Почиства каквито остатъци има от нощният крем и кожата ми е готова.Подробности в този линк

-Мицеларна вода на Mixa,също любима марка.Не съм си купувала друга марка от доста време.Не люти на очите ми,не дразни кожата и почиства добре.Повече подробности в този линк

-крем на Lavera.Получих го от Good Box Christmas edition.Много ми хареса още от първият път.Ползвам го като нощен крем и всяка сутрин имам невероятно мека и гладка кожа.Попива бързо в кожата,без остатъчен мазен филм и е необходимо малко количество.

-Хидратиращ измиващ гел с краставица на Bilka.Не е нещо уникално,но все пак го ползвам почти всеки ден и затова мисля,че заслужава да е тук.Смятам ,че стана по-ефективен откакто го използвам с четката за лице на Remignton.С четката една капка от гелът за секунди се превръща в лека пяна и кожата ми е много по-добре изчистена.Повече подробности в линка.

-Четка за почистване на лице на Remington.Определено има разлика в начина по който се почиства кожата ми откакто я използвам.Кожа ми е по-мека,по-добре почистена и порите на лицето не са така видими.

Понеже забравих да снимам още един продукт,който бързо се превърна във фаворит,ето и отделна снимка.Става дума за озаряващият еликсир с арган и макадамия на Natural cosmetics,който беше част от Good Box Christmas edition.Използвам го обикновено преди да се гримирам,харесва ми,че кожата  се озарява приятно.Въпреки притесненията ми няма блестящи частици или нещо подобно по лицето ми.На мен лично ми дападна този продукт и ще се огледам да си го купя след време.

Продукти за коса.
 -L'Oreal Elseve Total Repair (5) cica-creme.Страхотен крем за коса,много икономичен и наистина виждах ефект от него.Използвах го на полусуха коса по краищата,много икономичен продукт,който вършеше работата си много добре.Още подробности в линка.

-L'Oreal Professional absolut repair lipidium.Купих си я както и предишният продукт по препоръка на фризьорката ми и не сгреших.Взех си от нейният салон и я използвам,както тя ми каза,а именно-съвсем малко количество,колкото грахово зърно се слага на краищата на косата,само там.Много икономична,с приятен аромат,след употреба косата ми е много мека и се разресва много лесно.Още подробности в този линк.

Ръце и устни.
 -крем за ръце на Lavera,отново от Good Box Christmas edition.Очевидно е че тази кутия много ми е харесала и не го крия,досега не ми се е случвало.Кремът попива бързо,хидратира добре,няма силна парфюмена миризма и има много добър състав.

-балсам за устни на Lavera,за пореден път -това отново е продукт от Good Box Christmas edition.Много добър балсам за устни,определено ми харесва повече от този на Alverde от dm(линк).Хидратира добре устните,не оставя мазен и лепкав филм и разбира се няма цвят.

-червило на Aura cosmetics от  Лили Дрогерие.Цвят 750 Satin Heart,приятен цвят в червената гама,не е матов,хидратира добре и с едно нанасяне може да се постигне добър цвят.Издържа около 4 часа,но ако се яде или пие нещо цвета става по-слаб.Още подробности в този линк.


Това бяха моите любими продукти,разбирайте най-често използвани за Януари месец.Ще се радвам да споделите,ако вече сте използвали или сега ползвате някой от тези продукти,какво е вашето мнение. 
Ако сте харесали тази публикация споделете я с приятели и не забравяйте да следите блога в социалните мрежи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар