7.01.2017 г.

Remington Reveal FC1000GP luxe gift set

Здравейте приятели,за много години!Желая ви всичко най-хубаво през новата година.Време е и за първият за годината пост.Коледните празници ми донесоха уред,за който мисля от дълго време,но все не се решавах.Няма да ви мъча повече става дума за Remington Reveal FC1000GP luxe gift set.
Вече се досетихте става дума за четка за почистване на лице,като в този комплект има 3 четки,тример и пинсета  с вградена LED светлина,луксозна бяла козметична чантичка,а също така и лента от микрофибър за косата,докато се използва четката и разбира се зарядно и поставка.
Ето и малко снимки в по-близък план:

Това е четката върху поставката с приставката за нормална кожа.Технология с двойно действие-въртене и вибриране.Има 3 степени на почистване.1 минутен таймер с лек импулс на всеки 20 секунди.Може да се мие и да се използва под душа.Литиева батерия-до 30 изполвания с едно зареждане.
На тази снимка съм включила четката и ако се вгледате ще видите осветлението.Малките точки които виждате горе са степените.1 точка-първа степен и 3-те точки от дясно-третата степен.

 Това са луксозната приставка и приставката за чувствителна кожа

 Тример с подвижна глава и четчица за почистване.
Пинсета с LED осветление
Това е луксозната бяла козметична чантичка с логото на Remington
Надявам се с тези снимки да съм ви ориентирала,какво точно съдържа този комплект.Сега е ред на моите лични  впечатления.Чантичката наистина е много луксозна и красива.Тримерът не съм го ползвала,но го включих,за да видя как работи,половинката го пробва на ръката си и му хареса как работи.Засега едва ли ще го ползвам,поне така мисля,не съм фен на тримерите просто.Работи с една батерия и тя е включена в комплекта.Пинсетата с LED осветление е страхотна,много добра иновация.Трябва да отбележа,че осветява ужасно добре,тя работи с 3 малки плоски батерии,които са част от комплекта.Вече я пробвах,осветлението е голямо предимство наистина,спрямо моята добра стара,традиционна пинсета,която ми е безкрайно удобна.Относно самата четка,ползвам четката за нормална кожа и първата степен,веднъж пробвах и втората степен.Наистина почиства добре и виждам,че кожата ми е по-чиста от предишният ми начин на почистване само с гел или обикновена четка или гъбичка.Тази четка е приятно мека.Когато работи наистина се върти и вибрира едновременно  и го прави много нежно,но ефективно.Работи една минута,като на всеки 20 секунди се усеща лек импулс и разбирам,че трябва да премина на друга част от лицето си.След една минута четката се изключва сама.Досега не съм я ползвала под душа,само под чешмата и наистина се мие под водата без проблем.За момента не съм ползвала другите две четки-луксозната,която е уникално мека и тази за чувствителна кожа,която също е много мека и нежна.Аз ползвам четката 5-6 дни в седмицата с гел на Bilka,а 1-2 пъти със скраб гел на същата марка,без четката,защото още не съм купила ексфолиращата четка,която се продава отделно от този комплект.Четката която ползвам почти всеки ден,се препоръчва да се смени след около 3 месеца употреба,от хигиенна гледна точка.За момента не съм зареждала четката още,използвам я с тока,който си има и така от Коледа до днес(малко повече от 10 дни).Като цена комплекта струваше 159.00 лв,иначе пишеше,че е намален от 199,00 лв.Какво още да ви кажа,наистина с такъв тип четка,кожата се почиства много по-добре и по-качествено,а кожата после е видимо по-чиста и невероятно мека.Забравих да кажа,че има 2 години гаранция,а като регистрирате уреда на сайта на Remigton,получавате още една година гаранция,напълно безплатно.
Надявам се,че ви е бил интересен и полезен този пост и сте ориентирали за тази четка.Постарах се да не пропусна нищо,но ако имате въпроси питайте.Ще се радвам да споделите мнението си с мен,ако вече я използвате,тази или друга марка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар