24.02.2017 г.

Покупки #2 (2017)

Здравейте,приятели реших и този месец да споделя с вас моите скромни покупки.Вече видяхте част от тях в Instagram.Някои добри,други не чак толкова,но винаги има такива продукти.Част от продуктите са стари фаворити,други използвам за пръв път и бързо станаха любими.

Alverde олио за почистване на кожата на лицето с Q10- 100мл.Взех го повлияна от постове за почистване на лицето с масла,но нещо аз не уцелих.Струва 6,69лв,но продукта не  е това,което си мислех,оказа се че трябва да сложа от него на лицето и леко да намокря лицето си и се образува лека пяна(за 2 седмици само веднъж ми се получи), и да изчакам 1мин. и да отмия.Има странна миризма,която според е доста неприятна,не може да се използва за очите,зашото люти ужасно(на опаковката е отбелязано само лицето,но реших да пробвам,все пак-голяма грешка).Опитвам се да му дам шанс и продължавам да го ползвам,но уви засега не се получава.


Listerine mint вода за уста 250мл-направо ми изтръпва устата и се усеща по дъхът ми,че съм я използвала.Цена 2,95лв..Тези дни от новините разбрахме,че заради една вода за уста може да останеш и без шофьорска книжка,заради съдържанието на алкохол в състава.След новините погледнах състава и видях,че е упоменато съдържанието на алкохол.Погледнах в магазина и видях,че в някои няма или поне не е упоменато.

Dontodent паста за зъби от dm-ползвали сме я и преди не е лоша,не е нещо уникално,но не е и крайно зле.Води се избелваща,струва1,99лв.Ка

Lactacyd интимен лосион-отдавна не си бях купувала точно този лосион,макар че е един от любимите ми продукти.Продукта е 200мл. и струва 7,89лв.В тази област всичко е много индивидуално и не мога да натрапвам моето мнение,но на мен точно този продукт и този вариант на продукта ми допадат много.

Balea крем с франджипани и кокос 30мл.-страхотен крем използвам го за ръцете си.Като цена е само 1,99лв.В интерес на истината го нося в чантата си и го използвам при всеки удобен случай.Уникален аромат на кокос и нещо леко сладко и приятно,също така попива много бързо в кожата на ръцете ми.

Purederm лепенки за почистване на носа.Струват 4,59лв.Обичам да ги използвам и според има ефект от тях,за съжаление трябва постоянство.Все пак черните точки се появяват сравнително лесно,но не изчезават така лесно.

Това бяха моите скромни покупки,надявам се да ви е било интересно.Следвайте ме в социалните мрежи,за да не пропускате нищо приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар