2.02.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 1

Pinterest една от любимите ми места,където може да се открие вдъхновение да опитате нещо ново.Като някакъв сандък със съкровища,които само чакат да бъдат открити.Може да откриете всичко в Pinterest от мода,козметика,малки сладки кученца или просто идеи как да организирате жилището си.Реших да споделям с вас най-интересните мои открития в този безкраен океан от идеи.

Можe да ме последвате тук.

Ако обичате чай,ето нeщо интерсно за вас:
source
На мен винаги ми е интересно да разбера,как се отглеждат различните растения:
source
Наближава краят на зимата и традиционно всеки иска да  освежи нещо в дома си,ако и вие сте така ето малко помощ с имената на цветовете:
source

Чудите ли се понякога коя четка за какво е  и как да я използвате,ето малко помощ:
source

Това е от мен за тази седмица,очаквайте продължение в краят на другата седмица.Ако ви е харесало нещо споделете поста с приятели и не забравяйте да ме следите в социалните мрежи.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар