25.02.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 4

Дойде и краят на тази седмица и е време за това което ми направи най-силно впечатление от Pinterest през изминалата седмица.Радвам се, че ви харесват тези публикации и всеки открива по нещо за себе си.




Времето навън вече се затопля и е време да помислим за промяна в гардероба.Ето някои идеи:
source

Ето и някои лесни упражнения за да се стегнем малко.За мен личен фаворит е клекът(май така се казваше)
source
 В последно време много се интересувам от здравословни теми и храни,в смисъл повече от преди и ето нещо полезно и за вас.
source
 Накрая нещо извън темата,но за всички блогъри би било много полезно.
source
Това е от мен приятели за тази седмица.Не  забравяйте да споделите с приятели поста,да ме следвате в социалните мрежи и разбира се да четете блога ми.Един страхотен уикенд и много положителни емоции приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар