1.02.2017 г.

Empties #1 2017

Нова година нови празни опаковки.В краят на първият месец от новата година,който за мен лично мина неусетно е време и за първите празни опаковки.Без излишни отклонения,да започваме приятели.
Както обикновено съм разделила продуктите в категории.Ще започна от категорията с най-много продукти.

Грижа за кожата на лицето:

Маски за лице на два бранда,от едните останах доволна,а за другите нямах търпение да свършат.

-Avon Planet Spa-преди време си бях вземала от тази серия и останах много доволна(вижте тук и тук),но с тези нещо не се получи.Не видях никакъв ефект от тях.Според мен или е променен състава или съм уцелила лоша партида.

-Chamos-Изпробвах три маски от този бранд-Възстановяваща регенерираща с екстракт от охлюв;Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици и Колагенова маска.На мен лично много ми допаднаха,като ефект върху кожата на лицето.След маските,кожата ми е винаги добре хидратирана,свежа и много мека.Лесни са за употреба и не отнемат много време.Наистина много добри маски.Ето и линк с повече подробности.За съжаление има един недостатък,понеже живея в малък град не се намират лесно.За щастие знам за една аптека ,където могат да се закупят,дано открия още поне една.

-Purederm-лепенки за почистване на носа от черни точки.Отдавна не си ги бях купувала и сега виждам разликата.Поне при мен при редовна употреба има ефект.Много добър продукт,също както и маските за лице на бранда,които са лесни за откриване и много добри(линк)

Грижа за тялото и косата:
-Dontodent вода за уста на dm.Не лош продукт,допадна ни и след време, може пак да си я вземем.Не е от типа вода за уста при които ви изтръпва устата от свежест,ако ме разбирате,но бива.Ето и линк с малко подробности.
 
-Aroma greenline душ-крем грейпфрут.Определено тази серия на бранда ми допадна,ползвала съм я и преди(В този линк може да видите всики продукти от серията ,които съм ползвала досега и моето мнение за тях)На мен лично ми допада съставът,удобната опаковка и разбира се самият продукт.В този линк ще намерите повече подробности за този душ-крем.

-L'Oreal Elseve total-repair(5)-Това е първият подобен продукт,който използвам и останах очарована.Имах късмета да уцеля с избора си още от първият път,а и това че имаше ефект върху косата ми ми допадна наистина много.(линк)


Декоративна козметика
 -Руж от списание Грация-кутийката е тук по простата причина,че го изтървах и всичко вътре стана на нищо.Не лош руж,не беше много пигментиран,имаше огледалце и ужасна опаковка.Ужасна,защото лесно ставаше на пръсти и петна.

-Глос на Manhattan-това е най-ужасната ми случайна покупка.Изхвърлям го почти неизползван,а и все пак има срок на годност.Ужасен продукт,поне при мен на устните ми оставаше едно мазно и лепкаво усещане.Не мога да кажа ,че имаше цвят,но не мога да кажа и обратното.Нещо бледо,което на устните стои,като недовършена част от грима,а ако се повтори ставаше още по-зле.Определено не бих си го купила отново.Ето линк ако искате още подробности за този продукт.

Нещо за хапване
  
-Био зимна меденка джинджифил+меласа на курабийница.Както и поста с Favorites-January 2017(линк и тук има продукт от  Коледната кутия на Good Box(линк).Определено всичко в тази кутия ми хареса и влезе в употреба.Меденката не прави изключение,определено много вкусна и с добър състав.

Това бяха моите празни опаковки,ако ви е харесал този пост споделете го с приятели и не забравяйте да ме следвате в социалните мрежи.   

Няма коментари:

Публикуване на коментар