26.02.2017 г.

Favorites-February 2017

Февруари месец е към краят си и е време за любимците за този месец.В първият пост (линк) малко се поувлякох и включих доста продукти,но вече съм решила да включвам най-много 4-5 неща.Сега без излишни лирични отклонения приятели мисля ,че е време да преминем по същество.
Абсолютен фаворит през февруари  е кремът на Balea с франджипани и кокос .Ползвам го от началото на месеца непрестанно.Сложих го в чантата си и не пропускам да го използвам.Уникален аромат и много меки ръце.Текстурата на кремът е идеална за мен,нито рядък,нито ужасно гъст.Попива бързо в кожата без оставя мазен филм по кожата ми.

От азиатската седмица в Lidl си взех две неща и ето,че вече попаднаха в такъв тип пост.Снимките не са много добри,защото ги правих вечерта.

Био кокосово масло от Шри Ланка.Бурканчето е 250 мл,ако не греша като цена беше около 7лв.Аз го ползвам като козметичен продукт и за готвене.След като се изкъпя веднъж седмично си слагам на лицето тънък слой,ако съм прекалила(първият път ми се случи)попивам излишното количество с козметична кърпичка и си лягам.На сутринта имам уникално мека и гладка кожа със свеж вид.Относно другото му предназначение,слагам го на нарязани ябълки,посипвам с малко канела и стафиди и ето една лека закуска.Може да сте видели в моя Instagram профил.Ползвах маслото и за сурови веган бонбони,отново може вече да сте ги видели в Instagram.Тези дни ще споделя и рецептата,следете блога.
Зелен чай Bancha торбичките са под формата на пирамида с конец.Обичам да пия чай и вкусът на този ми харесва.Приятен чай,който обичам да пия сутрин(не пия кафе от вече може би година) без захар,мед и каквото друго се сетите.Едно добро начало на деня с препечена филийка.

Сред фаворитите за месеца е и един руски комедиен сериал,за който чух преди време  от едно видео на Мариета от Murfeishun,става дума за Мамочки.Гледам епизодите в You Tube,много забавен сериал,ако разбирате руски и искате да упражнявате езика или просто искате да се посмеете.Наскоро започна трети сезон,а епизодите са около 20 минути.
източник:Интернет
За финал оставих любимото си парче в последно време,ако сте видели поста в блога на прекрасната Ели от Elishka World,вече знаете кое е парчето.

Burak Yeter - Tuesday feat. Danelle Sandoval
източник:Интернет


Това бяха моите любимци през февруари.Споделете вашите фаворити и не забравяйте да ме следите в социалните мрежи и да четете блога 😘 

PS Приятели толкова съм разсеяна напоследък,че забравих едно много важно събитие за блога през февруари,а имено.На 21 февруари преди 4 години блогът ми се появи 😃
Пожелавам на блога си още много постове,още повече последователи и разбира се креативност,за да правя по-интересни постове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар