26.02.2017 г.

Идеи за... / Ideas for...# 2 (2017)

Повече от месец не съм пускала нито един кулинарен пост и ето,че е време да поправя този пропуск.Имам свободен уикенд и ето че най-накрая мога да се развихря в кухнята.Реших да ви покажа в отделни постове нещата,които успях да сътворя.Ще започна подред,а именно от салатата.

www.canva.com

Цяла зима вкъщи си правим тази салата,но все забравям да я снимам и да ви я покажа.Брат ми я нарича "Витаминка" 😄.Аз  и мъжът ми не сме и измислили име,но ще отбележа че тази зима се научихме да ядем цвекло.За някои има вкус на пръст,според мен всичко е въпрос на комбинация и количество.В началото си купувахме цвекло в буркан,готово настъргано,лесна работа,но най-добрата ми приятелка каза,че вкусът не е същият.Без да му мислим си взехме сурово и определено ни хареса.Ние комбинираме цвеклото по следният начин,надявам се да ви хареса и на вас или вече сте опитвали ?

Необходими продукти:
  •  1 червено цвекло
  •  2 моркова
  •  1 ябълка със сладко-кисел вкус
  •  1/4 или 1/2 (въпрос на вкус) ряпа Дайкон/краставицата също е добър вариант
За дресинга:
  •  зехтин
  •  1 супена лъжица мед
  •  лимонов сок или ябълков оцет
  •  сол
  •  Само за медът отбелязвам пропорцията,защото всичко е въпрос на     вкус.Направете дресингът така,че на вас да ви е вкусно.


Начин на приготвяне: 

Първо обелваме всички зеленчуци и после ги настъргваме.При този път липсва ряпа Дайкон,но може да я замените с друг зеленчук или просто да я пропуснете.Относно дресингът имаме различни подходи с мъжа ми,аз предпочитам да го правя в отделен съд и после след като добре съм смесила всичко да добавя към салатата.Мъжът ми слага всичко в салатата и тогава разбърка всичко.Дали има правилен начин или неправилен не знам,но който и вариант да изберете ще е вкусно.Накрая може сложите някое и друго листо пресен магданоз за украса.


От мен добър апетит приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар