11.03.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 6

Отново е краят на седмицата и ето ,че отново е време за моите открития от Pinterest.
source
Идеи от типа направи си сам винаги предизвикват голям интерес в мен.Когато ги видя винаги ми хрумва как аз мога да направя нещо.Ето 20+ идеи направи си сам.
source
Идеите с палети са друго интересно нещо.Отдавна искам вкъщи да си направим мебел за градината,разбирайте за топлото време от палети,но все още имаме различия с половинката.
source
Да не си помислите,че ви предлагам само идеи за работа,ето и нещо на друга тематика.Няколко идеи как да не изглеждате скучно облечени в офиса и не само според мен.
source

Освен дрехите ето и идеи за прически от много лесни и небрежни до доста по трудни,поне за мен(визирам плитките 😉)
source
Това е от мен засега продължавайте да ме следите приятели.От мен целувки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар