31.03.2017 г.

Favorites-March 2017

Здравейте!Краят на месецът е и е време за любимците на този месец.Както и предният път и в този пост ще има козметични и не козметични любимци(линк).
Тук няма да изненадам никого,поне тези от вас които ме следят.Често ви казвам,че тези лентички за почистване на нос на Purederm са ми любими,но скоро не бяха попадали в такъв тип пост.Няма да ви казвам отново колко съм доволна,но все пак при редовна употреба има ефект.За съжаление не е траен,но има полза от употребата на тези лентички.


Не мога да не спомена здравословните десерти.Забелязали сте присъствието им сред покупките ми през последните месеци(линк). Харесвам  ги защото са веган,без захар,а вече макар и трудно намерих и без глутен.Тези дни дори си намерих и безглутеново брашно(цели два вида)Ако кажа,че съм се отказала напълно от захарта и глутена ще излъжа,но се опитвам и със захарта ми се получава много по-лесно.

Друг голям фаворит този месец е моята вече прословута първа Орхидея Фаленопсис (линк).Едва ли има някой от вас,който не знае за какво става,все пак последният ми пост Best Pinterest Finds of the week # 8 имаше доста съвети от Pinterest по темата.
Този месец имаше едно парче,което не спрях да слушам.Ако ме следите в социалните мрежи,вече знаете за какво става дума.Лично на мен ми допада с една идея повече версията за BBCRadio1VEVO.В  линка под снимката е точно тази версия,а не официалният клип.
source
Това бяха моите любимци за месец март,споделете вашите.Ще се радвам да разбера кои са.Ако ви е харесал този пост споделете го с приятели и продължавайте да следите блога 😉

Няма коментари:

Публикуване на коментар