Best Pinterest Finds of the week # 10

Отново е време за Pinterest любимците на седмицата.Приятно изненадана съм от интереса към този тип публикации,ако трябва да бъда честна с вас.Радвам се,че моите Pinterest любимци,толкова ви допаднаха и ги следите с такъв интерес.А сега време за най-интересното от тази седмица.

Ако трябва да бъда откровена с вас обичам да спортувам,но съм лекооо мързелива.Започвам да спортувам и бързо загубвам мотивация,все си намирам извинения.Забелязах,че когато спортувам в група нямам този проблем или просто ако имам компания.За съжаление последните 1-2 години,мога да спортувам сама и вкъщи,което значи ,че често се отказвам.Надявам се тази година да съм по-сериозна и да не се откажа толкова лесно.Понеже нямам много свободно време,като повечето от вас,търся лесни упражнения,които няма да ми отнемат много време.Вече съм пробвала повечето упражнения и да си призная лесни са за изпълнение,но определено трябва да се съчетаят с подходящ хранителен режим за да има ефект.

7 лесни упражнения плюс полезна информация и съвети.Информацията е на английски език.

source
Личното ми убеждение е ,че само с упражнения  без промяна в хранителният режим ,ползата е нулева.Въпреки това споделям с вас следващият материал,защото поне според мен упражненията са лесни  и всеки може да се справи.
source
От известно време се пробвам с йогата,но все си мисля че това не е моят тип занимание.Опитвах с приложение,защото групите по йога които открих не ме устройват като часове в които се провеждат.Ентусиазмът ми не продължи дълго,но наскоро видях няколко много лесни пози за раздвижване  на кръвообращението.Едната ми допадна изключително много и я правя често,най-хубавото е че трябва да си легнал.Сами се досещате ,че докато се излежавам сутрин не ми е проблем.Затова сега ви предлагам няколко лесни пози,за повечето трябва да сте извън леглото,но са наистина лесни и се чувствам много спокойна.
source
Накрая за да не си помислите,че съм невероятна спортистка и само това правя,нещо коренно различно,но много полезно.Да си призная,повечето неща не ги знаех преди да прочета материала,отново е на английски език.Сигурна съм,че за повечето от вас информацията ще е полезна или поне ще научите нещо ново.
source
Това беше най-интересното за мен през изминалата седмица.Продължавайте да четете блога ми за още полезни и интересни неща,а междувременно не забравяйте да споделите този пост с приятели 💋  

Няма коментари:

Публикуване на коментар