2.04.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 9

Здравейте!Краят на седмицата по традиция е време за това,което ми е направило най-силно впечатление от Pinterest през седмицата.За разлика от последният такъв пост(линк),тази седмица се интересувах и от други неща.

Случайно попаднах на една любопитна статия,която ме върна много години назад.За някои от вас MMMBop може и да не говори нищо,но мен лично ме върна в тинейджърските ми години.За какво става,вижте снимката и линка под нея.
source
Тези съм настроена на вълна направи си сам,а и със затопляне на времето по традиция всеки иска да поправи или промени нещо.Ето нещо мое,етикети за подправки,които бях споделила преди време с вас има версия на български език и на английски език.Линк към версията на български език тук,версията на английски език вижте тук.
Времето се затопля и може да се приготвят вкусни салати с пресни зеленчуци.Ето 18 предложения за салати:
source
Това беше за тази седмица приятели,ако ви е харесал този пост споделете го с приятели.Продължавайте да следите блога,за да разберете ,какво ми направи най-силно впечатление в Pinterest.




 

Няма коментари:

Публикуване на коментар