5.04.2017 г.

L'Oreal Pure clay glow mask

Здравейте!Този пост може да бъде подминат от повечето от вас,защото маската на L'Oreal не е от вчера на пазара.Преди мен много блогъри писаха дори за трите маски за лице.Дълго време се чудех дали да си я купя и както споделих с вас преди време(линк) в крайна сметка се реших.Дали ми е харесала тази маска за лице или точно обратното,ще разберете след снимката.
Продукт: L'oreal skin expert/Paris Pure clay glow mask/Маска с озаряващ ефект 3 вида глина+растителен въглен

Може да закупите: навсякъде

Количество: 50мл. за 10 нанасяния

Цена: между 12,00-13,00лв.

Опаковка: Стъклено прозрачно бурканче

Тип продукт: Маска за лице с кремообразна текстура.Комбинация от три вида глина Каолин;Монтморилонит и Расул

Предназначен за: Всички видове кожа.Дерматологично тестван продукт.
 
Употреба: 2-3 пъти седмично се нанася тънък слой върху чиста кожа,като се избягват зоната около очите и устните.Оставя се да изсъхне 5-10минути и след това се отранява с влажна кърпа или с топла вода.

Срок на годност след отваряне: 12 месеца

Състав:
Aqua/Water*Kaolin*Montmorillonite*Lecithin*Polysorbate 20*Butylene Glycol*Propylene Glicol*CI 77499/Iron Oxides*Oriza Sativa Starch/Rice Starch*Moroccan Lava Clay*Charcoal Powder*Caprylyl Glicol*Citric Acid*Xanthan Gum*Polyglyceryl-10 Stearate*Sodium Dehydroacetate*Phenoxyethanol*Chlorphenesin*Linalol*Limonene*Parfum/Fragrance

Дотук беше информацията от опаковката,сега е ред и за моите впечатления от продукта.Определено маската ми хареса още от първото нанасяне,не мога да си кривя душата.Нанася се лесно и не отнема много време само 5-10 минути,имайте предвид че изсъхва наистина много бързо върху лицето.Когато изсъхне,поне при мен го няма онова ужасно опъване на кожата,като при някои маски.Кожата е стегната от маската,но не прекалено.Маската има приятен парфюмен аромат,лек и ненатрапчив,поне за мен.Лично аз махам маската от лицето си с топла вода,става много лесно,предполагам че с кърпа ще е още по-лесно.Кожата ми след маската изглежда наистина свежа и почистена,не на последно място и много мека.След маска винаги си слагам крем на лицето,последният месец кокосово масло(ползвам го вечер,вместо нощен и околоочен крем).Бурканчето е удобно за хващане и освен капачката има още едно предпазно капаче.Самото бурканче е сложено в картонена кутийка с целофан,така че не може някой преди вас да е отварял опаковката,за да види какво има вътре.Понеже бурканчето е прозрачно може да се следи колко ви е останало от маската.Според производителя количеството на маската е достатъчно за 10 нанасяния,според някои блогърки стига за повече.По този въпрос все още не мога да кажа нищо,защото не съм свършила бурканчето.Лично за мен маската е добра,има ефект от нея.Единствените недостатъци,които има продукта,поне лично за мен са:
- от към състав,не съм експерт ,но все пак мисля там има какво да се желае за по-чист състав
-ефекта от маската е много краткотраен,поне при мен най-много 2 дни.Може би затова е отбелязано да се ползва 2-3 пъти седмично.

В крайна сметка,маската ми харесва и в никакъв случай не съжалявам ,че си я купих,дори напротив. Може би трябваше да си я взема,още в началото когато я видях,преди рекламите и последвалите ревюта на повечето блогъри.Ако не се притеснявате толкова от състава,маската ще ви хареса сигурна съм.

Това беше от мен ,ако ви е харесал поста споделете го с приятели.Продължавайте да ме следите и ще се радвам да кажете какво е вашето мнение за тази маска за лице или някоя от другите две. 

2 коментара:

  1. Страхотен блог :) Благодаря за ревюто, аз съм с проблемна кожа и информацията беше много полезна! Ще се радвам да споделиш опит и от другите маски на серията :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лили много се радвам,че съм ти била полезна.Разбира се,че ще споделя опита с другите маски от серията,когато ги пробвам :)

      Изтриване