15.05.2017 г.

Покупки #4 -част 1 (2017)

Здравейте!Времето минава неусетно напоследък поне за мен и постоянно има нещо което искам да свърша,но неуспявам.Известно време не пусках нищо ново в блога,но ето че отново съм тук.В последно време нищо не може да ми грабне окото,но това не значи че няма нови неща.Време е  да видите новите ми придобивки.
Pixabay
Първо ще ви покажа козметиката,част от нещата не съм купувала,но ще стане дума и затова.

Шампоанът ми свърши и ми трябваше нов.Случайно видях в каталог на Метро ,че имат оферти от типа вземи 2 плати 1 и си взех два шампоана.За съжаление са един и същи вид,но затова пък различни,като количество.Както обикновено,голям избор и съответно и голямо чудене.След последният шампоан,чийто избор се оказа голяма грешка,този път заложих на изпробваното.За лошият ми избор на шампоан от предишният път ще стане дума в  Празните опаковки ,които скоро ще ви покажа.

Интимните продукти са нещо много индивидуално,поне според мен и всеки решава сам за себе си какво му харесва и какво не.Отбелязвам това,защото от този лосион на Nivea  съм много доволна,за разлика от предишният гел на Agiva,който определено не беше това което очаквах.Взех си го от Метро,трябваше ми нов(докато бяхме там се сетих) и това е една от марките,които предпочитам.
Както се вижда от опаковката лосиона е за чувствителна кожа,количеството е 250мл.Определено ми харесва,има приятна кремообразна консистенция,която прави лека пяна и има лек дискретен аромат.
Опаковката е удобна за под душа-непрозрачна,пластмасова с капачка,а не помпичка и не се хлъзга в ръцете ми.От снимката може да видите състава на лосиона.Срокът на годност след отварянето е 12 месеца.

Преди време разбрах за club Bioderma.Идеята е,че всеки може да се регистрира (безплатно е),ако си купите продукт на марката и регистрирате покупката печелите точки(6 продукта=1подарък).Аз не съм регистрирала продукт,но имам точки,като отговарям на въпроси,отделно може да раберете повече неща за продуктите на марката.Сега стигаме и до една важна подробност,всеки член на клуба има възможността да се включи в жребий за тестване на продукт на марката.Последният път се оказах една късметлийките и спечелих Bioderma Sebium Global Cover.Тези от вас ,които ме следят в Instagram,вече знаят.Определено ще направя отделна публикация в блога и то съвсем скоро.Ползвам продукта откакто го получих и  вече имам изградено мнение(все пак го ползвам почти 3 седмици ежедневно)
Краят на месец април се оказа доста късметлийски за мен по отношение на козметиката,тези които следят Instagram профила ми знаят ,че спечелих мицеларна вода  La Roche-Posay от игра(тук) в блога на Murfeishun.Оказа се ,че две от изтеглените три победителки не са се свързали в определеният срок(изпраща се e-mail,на който трябва да се отговори в срок от 1 седмица в случая) и са изтеглени нови две победителки и аз се оказах едната.
Освен мицеларната вода получих и няколко мостри,за момента не съм ползвала,нито мицеларната вода ,нито мострите.Причината е че имам три вече отворени такива продукта от други марки и не искам да отворя още един.Все пак всеки продукт има срок на годност след отваряне.Със сигурност ще споделя мнението за тази мицеларна вода,така,че следете блога прекрасни.


Това бяха козметичните продукти,които си купих и които спечелих,очаквайте втора част на покупките.В продължението ще видите интересни некозметични продукти и малко повече информация за тях.Някои от вече знаят за какво става дума от Instagram профила ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар