12.05.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 12

Нали не си помислихте,че съм спряла тази поредица постове.Забелязах че тези постове много ви допадат,а и не само на вас и продължавам,след кратка пауза.

Да си призная две седмици не съм влизала в Pinterest,по простата причина,че всяка свободна минута бях с електронната си книга.Може би това оказа влияние и на нещата ,които ми направиха впечатление.Ето и какво ми направи впечатление тази седмица:

Попаднах на много интересни и вдъхновяващи цитати.Избрах този,за да ви ги представя,защото наистина ми хареса.Останалите може да видите в линка,под снимката.
source
Въпреки,че май месец си прави някои шеги с нас,визирам времето на навън,което макар и типично за този месец е направо ужасно,поне за мен.В един момент вали и си мислиш че чакаме есента,а следващият е  убийствена жега.Следващото,което ми направи впечатление е свързано с наближаващото лято(надявам се тези валежи и ужасно време да останат в история вече).За какво става дума вижте,отново линка е под снимката.
source
След като сме вдъхновени от красивите цитати и сме се хранили  правилно и здравословно,за да сме във форма е време да завършим външният си вид с една чудесна идея за маникюр.
source
Това беше от мен за тази седмица приятели,споделете какво ви вдъхновява,как релаксирате и какво ви прави щастливи.
Още от тази поредица публикации,може да намерите в блога ми в този линк.


Няма коментари:

Публикуване на коментар