20.05.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 13

Привет приятели!По традиция в краят на седмицата в блога е време за нещата ,които ми направиха най-силно впечатление в Pinterest.Ако сте пропуснали някой пост от поредицата,вижте в този линк.
Pixabay

Както обикновено под всяка снимка ще намерите линк със източникът.Приятно четене.

За начало ще започна с един вдъхновяващ цитат.Надявам се да ви накара да мислите положително и да не съжалявате за нищо.
source
Следващото нещо,което ми направи впечатление е свързано с досадните пъпки по лицето.Тези дни имах една ужасна пъпка точно на челото,въпреки че отдавна съм минала пубертета(през който имах доста пъпки,но това е друга тема) мернах този материал.Не го вземайте твърде на сериозно,просто се информирайте,както направих аз.
source
Случайно видях снимка на сезонна салата,която се прави лесно и бъзро,а и изглежда много вкусно.Както всички знаем лятото е сезонът на салатите,все пак изобилства от свежи плодове и зеленчуци.В линк под снимката,може да видите подробности за тази рецепта от един интересен кулинарен блог,където видях рецептата(блогът е на английски език)
source
 За финал ето няколко предложения за летният сезон.
source
Това беше от мен за тази седмица.Продължавайте да следите блога приятели,от мен прекрасен ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар