28.05.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 14

По традиция в краят на седмицата в блога ми е време за Pinterest.В този безкраен океан,винаги откривам по нещо полезно и интересно.Радвам се,че  тази поредица от постове ви стана любима и я следите с голям интерес,без да губим време да започваме.

Всеки път се чудя от къде да започна,затова реших отново да започна с един прекрасен цитат на Уолт Дисни.Надявам се да ви накара да се замислите и да бъдете по-смели и да вярвате в себе си,защото всеки човек може да постигне много,стига да вярва в себе си.
link
Последната книга,която чета е за езика на тялото и сами се досещате,какво ще ви покажа.Тематиката е изключително интересна и полезна и могат да се научат много неща.
link
Докато все още сме в тази сфера ето и нещо полезно за цветовете,не само като помощ при декориране на стая вкъщи.На мен лично винаги ми е интересно да прочета нещо по темата.Всеки знае,че много неща оказват влияние на нашите възприятия,а езика на тялото и влиянието на цветовете върху нас са част от тези неща.
link
За финал ви оставих едно много вкусно и лесно предложение,което тези дни ще приготвя и аз .Тези зеленчукови пици и още много предложения може да видите в Cooks and Bakes за готвенето и сладката страна на живота.
link
Това беше от мен приятели!Продължавайте да четете блога ми,да ме следвате в социалните мрежи и разбира се да споделите този пост с приятелите си 💖


Няма коментари:

Публикуване на коментар