27.05.2017 г.

Empties #4 2017

Време е за празни опаковки.Докато пиша навън не спира да вали и в това мрачно  и ужасно време ,реших че е крайно време да разчистя натрупалите се празни опаковки.Знам,че това са едни от най-четените публикации от вас и се надявам и тази да ви е интересна,както обикновено.
Цяла седмица,отлагам довършването на този пост и мисля,че е крайно време да го довърша.Очебийно имам доста неща,така,че да не губим време и да започваме.
  •  Ziaja кремообразен душ гел с масло от какао.Доста икономичен предвид факта,че го имам от януари месец тази година(линк)Прекрасен аромат на какао,консистенцията на душ гелът е креообразна,но не прекалено гъста.Относно опаковката е удобна за хващане,а за пътуване е малко голяма,но не е проблем.
  • Agiva  Intimate.Няма да повторя тази покупка определено.Странна прозрачна гелообразна консистенция със изкуствен аромат.Изключително неикономичен гел,имам предвид че от тубичката излизаше,поне при мен винаги повече от колкото исках.Просто това не е моят интимен продукт,това е.
  • Schauma Nature moments шампоан с мед и масло от берберска смокиня.Отново покупка,която няма да повторя наистина никога.Ужасен шампоан,който ми раздразни скалпа и получих пърхот,отделно от това не измиваше косата ми добре.След измиване косата ми не беше мека и приятна на допир,а сякаш нещо не съм до измила(не ползвам гел за коса,лак и или нещо подобно) и дори се решеше по-трудно.
  • Listerine cool mint вода за уста.Който е ползвал вече тази вода за уста знае за какво става-изтръпваща свежест.Освежава приятно устата.Трябва да отбележа ,че съдържа алкохол и ако някой иска да го пропусне не трябва да ползва тази вода за уста.
  • Dove men+care тоалетен сапун.Мъжът ми е голям фен на марката и реших ,че е крайно време да покажа поне една опаковка тук.Винаги когато има промоция и сапуните на марката могат да се купят по 0,89лв,а не по 1,69лв(това е редовната цена,където живея)взимам повече бройки,за да има до следващата промоция.Сапуните му харесват,защото не изсушават кожата му,ухаят прекрасно и не се разпадат под душа неприятно както някои други марки.


  • Mudd original mask.Взех си тази маска с глина от чисто любопитство и се оказа добро попадение.Маската е от типа,които се измиват от лицето след като изсъхнат.Почиства и освежава кожата,приятно,не очаквайте чудеса от едно използване.Забравих да спомена,че е английска,ако някой се интересува.
  • Cristal Collagen Gold Powder Eye Mask.Отново английски продукт,купих си ги заедно с глинената маска от магазин за препарати и козметика и останах приятно изненадана.Освежава и хидратира зоната под очите много добре.Определно,може да си взема отново.
  • Purederm лепенки за премахване на черни точки.Редовно присъстват в тези постове и няма да се повтарям,определено са ми фаворити.
  • Cien cotton pads.Отново фаворит не помня от кога не съм ползвала друга марка.Просто това е идеалната комбинация на цена,качество и количество.


  • Natural cosmetics Озаряващ еликсир с арган и макадамия.Интересен продукт,който не бях виждала никъде досега и не бях ползвала.Ползвах го зимата преди да се гримирам и бях много доволна-кожата ми беше хидратирана и мека,без излишно омазняване или пресушаване.
  • Следващите 3 продукта,попаднаха тук,заради изтекъл срок на годност.Дълго време просто стояха на тоалетката ми,а все пак имат и срок на годност след отварянето вече са в историята. 

Ставам леко досадна,но тези вкусотии са сред фаворитите ми.Тези малки десертчета,редовно присъстват.Roo'bar са малките барчета,за които се сещам всеки път,когато съм навън и искам да хапна нещо сладко.Сладките с рожков и сусам на Biostyle,са още едно невероятно попадение.Мисля,че това е втората ми опаковка.Няма да ви досаждам с повече хвалебствия,ще кажа само ,че си купувам заради това че са без глутен,органични са и без захар.Скоро опитах да си приготвям и вкъщи и се получи много добре.

Това бяха моите  празни опаковки за сега!Знаете си продължавайте да следите блога и не забравяйте да споделите поста с приятели 😚

Няма коментари:

Публикуване на коментар