25.05.2017 г.

Nivea Haul

Привет!Миналата вечер случайно забелязах,че в последно време сме станали нещо като фенове на една конкретна марка.Имам предвид,че в банята имаме доста продукти(разбирайте аз имам),но са от различни марки.От много дълго време не ни се беше случвало и двамата да ползваме неща от една и съща марка.Някои хора докато са под душа си почиват или измислят уникални неща,аз се сетих да направя такъв тип пост.

Както се вижда от горната снимка,има и неща на мъжът ми.От двама ни той определено е по-голям фен на марката(макар да има само 2 продукта). Без излишни отклонения ,да преминем по-същество.

Преди време реших ,да изненадам мъжа ми като му взема гел за бръснене и афтършейв.Знаех,че от доста време ползва Oriflame и да си призная си мислех,че му е любима марка.Причината се оказа ,много тривиална-роднина работеше в компанията и постоянно носеше неща на марката,като подарък,а мъжа ми не искал да ги изхвърли просто така.Докато се чудех между две известни марки,везните се наклониха в полза на Nivea.Оказа се,че съм уцелила в десетката,както се казва.Критериите ми при избора бяха-да е гел не пяна за бръснене,да има охлаждащ ефект и по възможност да е за чувствителна кожа.За балсама-да хидратира добре и да е от същата серия.Както се вижда това е серия за чувствителна кожа,без алкохол и няма да "запали" кожата при употреба.Мъжът е много доволен,защото се оказа ,че това е предпочитаната от него марка.На мен лично ми прави впечатление,че след бръснене,кожата му е ужасно мека и добре хидратирана.


Nivea double effect двуфазен  лосион.Наскоро писах за този лосион ще ви оставя линк .Страхотен продукт,от който съм изненадана много приятно.

Nivea Silk mousse душ пяна.Купих си я наскоро повлияна от други блогърки,понеже има вече доста изписано ще ви спестя отделен пост.За мен това е продукт с типичен Nivea аромат,мека и лека,която напомня на пяната им за бръснене,като консистенция.Не изсушава кожата,аромата не е траен,но опаковката е удобна при пътуване.

Nivea Intimo лосион за интимна хигиена.Видяхте този  лосион в последните ми покупки(линк)Както съм казвала и друг път за такъв тип продукти,всеки сам си преценява.Все пак интимната грижа е нещо индивидуално.Лично на мен ми харесва този лосион-не дразни,има много лек приятен аромат и прави лека пяна.По отношение на интимна хигиена ,марката е сред фаворитите ми.

Това беше от мен за сега,ако ви е харесал този пост споделете го с приятели и не забравяйте да ме следите в социалните мрежи.


 

2 коментара: