22.05.2017 г.

Pocketbook Touch Lux 3 626(2)

Привет!Както става ясно от заглавието,днес ще говорим за електронна книга.Знам ,че мненията все още са много противоположни по въпроса и затова реших да споделя моята гледна точка по въпроса.За повечето хора няма нищо по-хубаво от това да прелистиш една книга и да усетиш аромата и.Това е факт,който не бих оспорила наистина,но електронните също имат много предимства.Ако искате да разберете повече продължавайте да четете. 

Като за начало ще започна с характеристиките на устройството,което аз си избрах.


Марка

Pocketbook
Модел
Tuoch Lux 3 626 (2)
Цветове
Бял,сив и червен
Дисплей
6" E-Ink 1024 x758 ;стъкло; Touch
Подсветка
Да
Вградена Памет
8 GB (има модели и с 4 GB)
Слот за карта памет
Micro SD до 32 GB
USB интерфейс
Micro USB
Батерия
Li-Ion Polymer 1500MAH
Размери
114.6x174.4x8.3mm
Тегло
180гр.
Работа с едно зареждане
До 8000 страници без  подсветка
Мрежов адаптер
802.11 B/G/N
Поддържани формати на електронни книги
EPUB DRM, EPUB, PDF DRM, PDF, FB2, FB2.ZIP, TXT, DJVU, HTML, DOC, DOCX, RTF, CHM, TCR, PRC (MOBI)
Формати на изображения
JPEG, BMP, PNG, TIFF
Речници
Уебстърс – 1913 (Англ.-Англ.), Английско-Руски (Королев)
Други функции
Dropbox, Send-to-PocketBook, PocketBook Sync, ReadRate, PocketNews, Scribble, браузър, PocketBook галерия, бележки, книжарница, калкулатор, часовник и календар, речник, пасианс, судоку, шах











































Това е информация за устройството от сайта на Pocketbook  и на Технополис.Лично аз предпочетох варианта да си закупя устройството от магазин,а не онлайн или от чуждестранен сайт,защото исках на място да преценя дали ще ми хареса.Освен това в Технополис,имаше изгодна оферта,поне според мен.Редовната цена на устройството е 299лв, с 2 години гаранция.Офертата ,която забелязах,беше 259лв с подарък оригинален кожен калъф и отново 2 години гаранция.Ето и въпросният калъф:
На тази снимка калъфът е затворен,а на втората е отворен .


Когато е затворен прилича на малък луксозен бележник,много удобно е за носене в дамската чанта.След като го закупих реших да сложа и протектор на екрана,както и очаквах не намерих точният размер,но в магазина ми го нагодиха.Започнах да пиша моето мнение за книгата,но се получи много дълго,направо роман и реших да го преработя в по-кратък и достъпен вариант.

Плюсове 
  • интуитивно устройство,удобно за хващане и ползване
  • има подсветка и може да се чете и на тъмно
  • чете почти всички формати на електронните книги без нужда от обработка с допълнителна програма
  • устройството работи бързо,не се замисля много
  • помни страницата,която съм чела за последно
  • мога да правя отметки и бележки по книгата,която чета.
  • мога да направя своя лавица и да разпределя книгите по свое усмотрение-спрях се на тематичен вариант
  • могат да четат до 5 +1 човека едновременно,5 човека правят профили на устройството,а шестият човек на картата памет
  • лесно се качват книги
  • харчи ток от батерията,само когато се разгръщат страниците и свети подсветката.Може да се избере режим на пестене на батерията-след определени минути,в които не се ползва книгата "заспива" и се изключва.
  • може да се избере шрифт с изключение на книги във формат PDF
*Важна подробност,която не е отбелязана в ръководството на български език е,че книгата трябва да е изключена при зареждане.

Минуси
  • Представителя за България има сайт и опция за задаване на въпроси,но за съжаление отговарят бавно.На мое запитване направено на 08.05.2017г ,те отговориха на 15.05.2017г.Моето запитване беше направено на български език,а ми отговориха на английски език.Отговора ,въобще не беше свързан с моето запитване.
  • В сайта на български език,няма рубрика "FAQ" или на български език ''Често задавани въпроси'',в някои ,не всички версии на сайта(имам предвид за различните държави) има.За себе си аз намерих информацията ,която търсих в американската версия на сайта.
  • Имах проблем свързан със зареждането на устройството за първи път,понеже не беше отбелязано никъде ,че устройството трябва да е изключено,за да се зареди.Понеже ми направи впечатление,че в сайта няма да ми помогнат ,а бях сигурна че проблемът ми не е толкова сериозен,просто пропускам нещо,се обърнах към страницата им във facebook.Ами какво да ви кажа ,насочиха ме към сайта,където вече бях писала.Когато не получих отговор им писах отново(на 12.05.2017) във facebook,а оттам ми отговориха да им пратя номера си,имената си и откъде съм закупила устройството и те щели да ги препратят на колегите си,за да се свържат с мен.Естествено не го направих,защото още на 08.05.2017г вече бях разбрала ,какво пропускам и заредих книгата без проблем.
  • В бъдеще ще знам,да се свържа с производителя,не чрез българският им сайт.Тук в България,явно никой не се занимава и не може да помогне и при най-малкият проблем.Иначе има посочени сервизи в страната,надявам се да не стигам дотам,а ако се наложи,да не е такова обслужването.
Като не броим лошото ми впечатление от представители на марката за България,съм много доволна,че вече имам електронна книга.Единственото, което се иска от мен е да си харесам книга и просто да я кача на устройството и да чета.Не мисля за това какъв формат е книгата и дали трябва да я обработвам с някаква програма.Определено електронната книга е голямо удобство и предимство и няма да съжалявате ,ако си вземете.
Как предпочитате да четете книги на хартия или в електронен вариант?Четете ли книги и какво обичате да четете?

Това беше от мен приятели 😘

Няма коментари:

Публикуване на коментар