4.06.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 15

Привет!Когато започнах блога си всичко беше просто на шега,днес няколко години по-късно с радост виждам как блога ми се развива и всеки от вас открива по-нещо за себе си.Днес отново е краят на седмицата и по традиция е време за Pinterest.
https://www.pinterest.com/nevvenna/

Последните няколко пъти  започвам  винаги с цитат,който ми е направил силно впечатление.Предишният път (линк) споделих с вас цитат на Уолт Дисни,свързан с мечтите,днес ще кажа само ,че пътят за постигане на всяка мечта е тежък и труден,но не бива да се отказваме.Ето и мисълта или цитатът,което повече ви харесва,за тази седмица.
link
Да си призная до преди около година не бях опитвала авокадо,но откакто го направих се превърна в любима храна.Случайно попаднах на този материал,сигурна съм ,че повечето неща вече сте ги чували или знаете,но все пак винаги има какво да се научи.Тези от вас ,които проявяват интерес могат да прочетат и оригиналната статия в този сайт(линк)
link
Да си призная зимата избягвах да слагам лак на ноктите си,малко и заради мързел,но и защото исках ноктите ми да си починат един вид и за лятото,а и след това да имам едни хубави и здрави нокти.Защо ви споделям това,ами все по-често се оглеждам за интересни идеи за дизайн на нокти.
link
За финал този път ще ви предложа нещо различно,а именно интересни места за отдих в свободното време в България.Този път ще са пещери,какво ще е другият ще видим .
link
Това беше от мен за сега,следете блога за да разберете,какво ще ми направи най-силно впечатление  другата седмица.Дотогава продължавайте да четете блога и не забравяйте да споделите с приятели този пост 😙

Няма коментари:

Публикуване на коментар