10.06.2017 г.

Best Pinterest Finds of the week # 16

Тази седмица не ми остана много време за блога,но за един от най-любимите и идейни постове винаги намирам време.Ако искате да видите още такива неща посетете и последвайте профила ми в Pinterest.

Тази седмица няма да започна с цитат както предишните досега,но ще видите идейни неща,ако мога така да се изразя.Да започваме!

Като за начало едно предложение за свеж и красив маникюр.Не мисля ,че е трудно или сложно,а и може да се модифицира.

source
 Вкъщи от няколко месеца имам кокосово масло и постоянно се интересувам как мога да го използвам,освен за ядене и за козметични цели(имайте предвид ,че има висок комедонен индекс).В случая за косата.
source
От началото на май месец вкъщи правим ремонт на кухнята и понеже вече му се вижда края,започвам да мисля за детайлите.Става дума за пердета,пред голяма дилема съм какви да са,как да изглеждат и въобще голямо чудене.Ще се радвам да помогнете,кое предложение ви харесва най-много.
source
За финал ви оставям една моя несбъдната мечта,така да го кажа.Много ми допадат мебелите от палети,много ми се иска в вкъщи да направим нещо от палети.Разбирайте ,че имам предвид за външната част,но определено няма да е тази година.
source
Това беше от мен за тази седмица.Продължавайте да четете блога и да ме следвате в социалните мрежи.Както обикновено ,споделете поста с приятели 😚

Няма коментари:

Публикуване на коментар