14.06.2017 г.

Favorites-April and May 2017

Последните два месеца така и не намерих време да споделя любимците си.Затова реших да направя един общ пост.Този път,както подсказва и снимката ще има повече козметика.Кои са продуктите използвах най-много ще разберете ,само ако продължите да четете.
Скоро направих отделен пост за Bioderma Sebium Global Cover,така че няма да се повтарям и да ви досаждам.Ще кажа само,че ми харесва действието на зеленият коректор в капачката на продукта ми е фаворит наистина.Забелязах,че няколко зачервявания от пъпки намаляха значително.Като недостатък ще отбележа,че продукта се предлага в един  цвят и на мен ми идва с една идея по-тъмен.Ако внимавам при нанасянето не се забелязва,но все пак трябва да се има предвид.Имах възможност да ползвам продукта в много горещ ден и да си призная не беше зле.Сложих си сутринта към 8:00 часа и кожата ми издържа матирана до към обяд.Приятно изглажда кожата ми и я прави да изглежда много по-свежа и здрава.
Малко се зачудих с кой продукт да продължа,но реших да е Ebelin бюти блендера,който беше в кутията от dm ,във връзка с кампанията
dm Beauty Academy 2017:Красива за 10 минути! Когато го получих го използвах само веднъж или два пъти,но месец Май го използвах всеки път,когато използвах фон дьо тен.Едната част,която е кръгла ми е много удобна за нанасяне на фон дьо тен,а по-острата за нанасянето на коректора особено в зоната под очите.

Преди време направих пост за следващите два продукта-Bourjois healthy mix,но так и не ми станаха фаворити и просто ги избягвах.Реших да опитам да ги нанасям и с новият бюти блендер и да си призная вече ги ползвам ежедневно.Не знам на какво се дължи,но определено сега ми харесва много повече начина,по който изглежда кожата ми.Всичко е много по-естествено и го няма ужасният ефект на маска.
Самият фон дьо тен има средна покривност,на снимката може да видите цвета ми. За себе си намерих начина по който да го нанасям и да стои максимално естествено и съм повече от доволна.

Коректорът е в цвят 51 light radiance,при мен прикрива добре тъмни кръгове под очите.Не става дума за нещо фрапантно,но все пак имам съвсем леки.Ако имате по-сериозен проблем с тъмните кръгове ,може би това не е вашият коректор.Вече стои много естествено под очите ми,в началото нещо не се справих с нанасянето му под очите и беше просто ужасно.
Като обобщение ще спомена,че с фон дьо тенът и коректора,освен че правилният цвят и подходящият продукт за вида кожа са много важни,от значение е и начинът на нанасяне на продукта.
Искаше ми да спомена и книга,но за съжаление моят Pocketbook е в сервиз забелязах,че има лек проблем с дисплеят на моменти и се свързах със сервизът в близост до мен.Сега чакам,може би ново устройство ще видим.Затова пък се отдадох на едно от другите си любими занимания в свободното време и въобще начин за почивка е музиката.За блога не намерих време,но намерих време да обновя плейлистата си в YouTube и на една флашка в колата.Ето и любимото ми парче,дори и телефона ми звъни с тази песен.


Това бяха моите любимци за април и май месец.Ще се радвам да разбера вашите любими неща.Споделете с приятели поста и не забравяйте да продължавате да следвате  блога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар