22.07.2017 г.

Покупки #5 (2017)

Здравейте,ето ме отново на линия с малко нови покупки.В последно време ,наистина трудно намирам време за блога,но няма да се оплаквам.Време е за нов пост,а и съвсем скоро ще изляза в отпуска и ще можем да си починем.Сега да преминем по същество.

Както вече споменах отпуската наближава,това се забелязва и в част от покупките ми.Миналата година вече ползвахме тяхната марка слънцезащитна козметика и останахме много доволни (линк).Този път заложихме на на два продукта,защото миналата година един не ни стигна.Залагаме на трансперантни слънцезащитни продукти с голям фактор.Като цена този който  прилича на дезодорант е 7,99лв за 150мл,а другият е 200мл за 10,39лв.


Следват два душ гела Cottage ,в dm имаше намаление на марката и не можех да устоя.Струваха 3,35лв всеки,което поне за мен е наистина добра цена,за тази марка.Този с карамел съм го ползвала и преди,но този с череши не бях.Ароматът на череши в опаковкат е много приятен,когато го ползвам в началото не знам защо,но всеки път ми напомня за едни лакочистители от едно време с ацетон(странно нали),след няколко секунди ме кара да си мисля за плодово мляко.

Nivea Creme Care почистващ крем.Интересен продукт,взех си го защото в последно време използвах доста продукти на марката,а и ми трябваше нов почистващ продукт.Имах голямо желание да изпробвам нещо ново,обмислям да направя отделен пост с повече подробности.Ще споделя само,че консистенцията е наистина като на крем за лице и някоко пъти четох гърба на опаковката,да не съм се объркала.Струва 7,19лв, стандартна тубичка.Все още съм със смесени чувства към продукта.

За някои от вас може да е странно,че споделям точно тази покупка,но истината е,че кутийката беше толкова сладка и не можах да устоя.Вече имам подобен аксесоар,само че по-голям разбира се за друг тип продукти.При тази кутийка само плъзвам капака и се отваря.Лично аз предпочитам подобен тип аксесоари,защото е много по-удобно и така няма всички да разберат,дори и да видят сладките кутийки.Като цена е 2,99лв за кутийката,а вътре има и 3 тампона.

Матираща пудра в цвят 11 pastel beige на Essence cosmetics.Снимката не можа да ми се  получи много добра,но ще се пострая да направя една по-добра(в смисъл на по-добра светлина) и ще я кача.Ползвах я няколко пъти до сега и още нямам впечатления,но със сигурност ще споделя.Струва 6,19лв.,опаковката е компактна прозрачна и пластмасова.Съвсем скоро ще споделя повече подробности,но наистина ще изчакм да натрупам повече впечатления.

Trend it up единични сенки за очи в цвят 050,струват 3,99лв.Цветът е светъл ,без блясък и по-скоро към телесните цветове.Според мен е подходящ цвят за една лека ежедневна визия,нещо от грим без грим(май така се казваше)Опаковката изглежда стабилна,не съм ги ползвала,но скоро ще го направя и ще споделя с вас.

Maybelline Color Tatto 24hr,цвят 91 Creme de Rose.На снимката не се вижда,но цветът е приятен цвят с лек розов отенък според мен.Консистенцията е кремообразна,нанасят се лесно и са подходящи за една като цяло по-лека и свежа  визия,според мен.Сигурна съм,че могат да се комбинират и за една по-ярка визия,но аз предпочитам по-леките визии.Струват 10,99лв,опаковката е малко бурканче с винтова капачка,на която може да видите цветът,освен от прозрачното бурканче.Ползвах ги веднъж,харесаха ми,но е рано за повече впечатления.

Това бяха моите покупки,повечето да не кажа и всички са от dm.През юли имаше намаления и реших да се възползвам.Декоративната козметика си я взех,когато имаха 20% намаление за всичко на 13-14 юли.Ще се радвам да споделите вашето мнение за продуктите.Ползвали ли сте някои от тях,доволни ли сте или не?Възползвахте ли се от намаленията или решихте да ги пропуснете?

1 коментар: