15.07.2017 г.

Empties #5 2017

Загубих вдъхновение за нови неща в блога,но ето че отново съм тук и вече готвя два нови поста.Обмислям още два на малко по различна тематика,но ще видим.Надявам се малките промени,които внесох да ви харесват.Сега без да губя време да започваме по същество.Още от тази поредица постове може да откриете в този линк.

Както обикновено в този тип постове разделям продуктите на своеобразни категории за всеобщо улеснение.


 -Bilka хидратиращ гел с краставица и гел скраб хиаурон+.Взех си ги заради многото положителни отзиви.Вече споделих мнението си в отделен пост с подробности за тези продукти,ето и линк Bilka-два продукта една марка.В интерес на истината,мнението ми не се е променило,според мен геловете не са лоши,но не са и нещо невероятно.С четката за лице на Remington(линк) гелът с краставица има малко по-добър ефект.

-Alverde  мицеларна вода с био лимети и био ябълки.Като за начало ето линк с подробности за тази мицеларна вода.Като състав ми допадна и това беше основната причина да си я купя,но като действие не е нещо особенно,определно има и  по-добри мицеларни води на пазара.Не  мисля,че скоро ще повторя покупката.

-Milva розова вода.Абсолютен фаворит,не спирам да я хваля.Редовно присъства в тази поредица постове и няма да ви досаждам с пореднта доза хвалби за продукта.Ето и линк към един стар пост с повече подробности.

-Purederm лентички за почистване на черни точки.Отново абсолютен фаворит,също редовно присъстват в тази поредица постове.Рядко използвам друга марка,тези лентички ми вършат перфектна работа.

-Balea крем за ръце.Взех си го само заради малката сладка компактна опаковка.Използвах го ръце и го държах непрестанно в чантата си.Хидратираше добре,попиваше бързо и имаше приятен аромат на кокос и още нещо.Като количество е 30мл.,доколкото си спомням цената беше 1,99лв.

-Flormar Pretty Compact пудра за лице и популярната им четворка сенки за очи.Попадат тук ,заради срок на годност.Добри бюджетни попадения,като цена помня че беше нещо около 5-6лв.

-Avon Color Trend палитра червила .Взех си ги много отдавна и то само заради това ,че е палитра и червилата са под формата на сърца.Не помня колко ми струваха,но мога да кажа че най-светлият цвят така и не го ползвах.Използвах предимно средният и другият по-тъмен цвят.

 -Nivea интимен лосион Sensitive.Взех си го наскоро и определено ми хареса съвсем скоро ще опитам и другите видове.Както обикновено казвам в тази област всичко е много индивидуално и не натрапвам мнението си.Аромат почти не се усеща,съвсем лек и приятен.Консистенцията е тип лосион с бял цвят ,ако не греша и прави лека пяна,не прекалена.

-Cien  шампоан против пърхот  за нормална до суха коса.Определено любим шампоан на половинката.Когато този свърши си взе отново от същата марка пак против пърхот,но веднага откри някаква разлика и казва,че този е по-добрият.

За финал на този тип постове ,както обикновено съм оставила празни опаковки от разни вкусотии.Снимката сама говори за себе си,тези празни опаковки виждате редовно,само се сменя вида на съответното барче.Наистина много ми харесват,обичам да си вземам от тях.В началото ми беше трудно да заменя вкуса на обичайните сладкиши пълни с толкова много захар,но накрая открих идеалните заместители.Единственото изкушение остава шоколада,но залагам на такъв с по-голям процент какао.

Това бяха моите празни опаковки,надявам се да са ви били интересни и въпреки отсъствието на нови постове(музата ми е излязла в отпуск,много преди мен) да продължавате да следите блога.Ще се радвам да разбера ,дали сте използвали някой от продуктите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар